keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Bloggaajaesittely


Hei!


Olen Kirsi ja olen yksi Kuntomaailman blogin kirjoittajista. Ajattelin kertoa teille, kuka olen ja mitä teen.

Olen Personal Trainer eli henkilökohtainen ohjaaja, ryhmäliikuntaohjaajana, sekä Xtravaganza-terveyskonsultti (Xtravaganza on painonhallintaohjelma). Olen tsempannut, treenannut ja ”piiskannut” Kuntomaailmassa yksilöasiakkaita reilun viiden vuoden ajan. Ryhmäliikuntatunteja olen ohjannut Kuntomaailmassa jo kymmenisen vuotta. Tällä hetkellä ohjaan IISEE-sisäpyöräilyä,  sekä  Step Interval – ja Kiinteytys-tunteja. 

Olen koulutukseltani sekä viestintätieteiden maisteri että fysioterapeutti. Tulin Jyväskylään vuonna -98 haaveenani ryhtyä toimittajaksi. Opiskellessani viestintää innostuin ohjaamaan ryhmäliikuntatunteja, ja ne veivät mennessään. Myös ihmiskehon toiminta rupesi kiinnostamaan, ja niinpä aloitin fysioterapian opinnot. Valmistuttuani tiesin, että juuri liikunta on se oma juttuni, ja voinkin sanoa, että työni on osittain myös harrastus.

Sisälläni asuu edelleen myös pieni toimittaja ja nautin kirjoittamisesta. Pidän myös omaa blogiani, ja voit käydä kurkkaamassa sitä seuraavassa osoitteessa: http://kirsinkuntopiiri.blogspot.com/

Vapaa-aikani vietän tanssien. Erityisesti afro- ja lattarirytmit ovat vieneet mukanaan. Olen vuosien varrella harrastanut myös useita muita lajeja, kuten capoeiraa, joogaa, potkunyrkkeilyä, jne. Haluan pysyä ajan hermolla ja tutustua uusiin lajeihin ja kuntoilumuotoihin, joista nappaan parhaat palat asiakkailleni.

Olen kiinnostunut kaikesta terveyteen, liikuntaan, ravintoon ja hyvinvointiin liittyvistä asioista, ja tulen kirjoittamaan näistä aiheista tässä blogissa. Saan itse liikunnasta iloa ja energiaa, ja haluan välittää sitä myös sinulle! :)

Tämän näköinen kasvo tulee pyrimään täällä blogissa.. :)

Terkuin, Kirsi




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti