perjantai 7. helmikuuta 2014

Kuntomaailma liikuttaa osa 2


Kuntomaailma liikuttaa – juttusarja saa kakkososan. Sarjassa esitellään erilaisia Kuntomaailman liikkujia. Tule mukaan tutustumaan mukavaan joukkoomme!  


Kuka olet?

Olen Seija Teno, 65-vuotias, joka harrastaa liikuntaa, nauttii lapsenlapsistaan ja terveenä olemisesta.

Miten päädyit Kuntomaailmaan ja kauanko olet ollut täällä?

Työelämässä ollessani työnantaja antoi mahdollisuuden käydä Kuntomaailmassa kuntosalilla kädenojennuksena kunnon ylläpidolle. Se oli vuonna 2002, ja siitä asti olen täällä käynyt.
Tein vuorotyötä, joten ensimmäisen pari vuotta kävin salilla aina aamuisin, ja pois lähtiessäni kuuntelin ryhmäliikuntatunteja, ja ajattelin, että ohjatuille tunneille olisi ihana mennä - mutta en uskaltanut. Ajattelin, etten pärjää. Mutta sitten rohkaistuin viimein, ja jäin koukkuun!

Millaisia Kuntomaailman palveluja käytät?

Nykyään käyn oikeastaan pelkästään ohjatuilla tunneilla - paitsi nyt olen ottanut lisäksi personal trainerin muutamaksi tunniksi.

Millaisilla tunneilla käyt?

Kaikenlaisilla, erityisesti aamupäivisin. Olen aamuvirkku, joten aamupäivän tunnit sopivat minulle parhaiten. Niistä saa hyvän aloituksen päivälle, ja pidän niiden tuomasta rytmistä päivään. Iltasella en ehkä jaksaisi enää lähteä. Suosikkituntejani ovat ihan erityisesti BODYCAOMBAT® ja BODYBALANCE™. 


Millainen päivä sinulla on tänään, kuinka Kuntomaailma istuu sinun arkeesi?

Aamupäivästä olen ensin käynyt kahdessa jumpassa, ja tänään ohjelmassa on myös pihan laittamista. Ajattelin syödä hyvin, ja käydä sitten vatsan viereen päivätorkuille. Iltasella käymme vielä miehen kanssa lenkillä, ja suunnittelemme tulevaa patikointimatkaa Lappiin.

Millä tavalla Kuntomaailma sinua auttaa - mitä sinä saat täällä treenaamisesta?

Ensiksikin käyn, koska tarvitsen rytmin päivälle. Tämä on erinomainen päivänavaaja. Minä saan täältä energiaa, virkeyttä ja hyvää tuulta. Jos aamu alkaakin mytryssä, se ei täältä lähtiessä enää mytryssä ole.
Ja täällä on kaikki niin hyvin, kun on niin siistiä, uudet tilat ja kerrassaan ammattitaitoinen henkilökunta.

Kiitos, Seija, haastattelusta, ja ihania kevättalven treenejä!

Ja kiitos Annelle haastattelun tekemisestä! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti